sobota, 6 sierpnia 2011

Pin-up:D

Cześć:*
Strasznie mnie wciągnęło to blogowanie:D Siedzę tylko i myśle nad nowymi stylizacjami żeby wam je tu pokazać.Sprawia mi to straszną frajdę! Dziękuję temu kto dodał mnie do obserwowanych i za miłe komentarze to naprawdę dużo dla mnie znaczy:*!Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać często:)
A teraz tak jak obiecałam dodaje zdjęcia w stylizacji Pin-up:)

Pin-up girls  były piękne i uśmiechnięte, ubrane w rozkloszowane sukienki lub skąpe stroje/bieliznę. Pojawiały się głównie na plakatach, które mężczyźni przypinali na ścianach.Ich charakterystyczną cechą są mocne czarne kreski nad górnymi powiekami, długie rzęsy, mocno pomalowane na czerwono usta oraz "zarumienione" policzki. Charakterystyczne fryzury to głównie loki podpięte po bokach, grzywki - koniecznie podwinięte lub w formie dużych loków.
Jedną ze stylizacji pin-up girl jest stylizacja "marynarska", dla której charakterystyczne są granaty z bielą lub czerwienie z bielą (najczęściej paski) lub "cukierkowa", w której dominują kwieciste sukienki - koniecznie rozkloszowane na dole, jak również sukienki w groszki lub paski/prążki. Często pojawiającym się motywem są kokardy i wisienki.



      Koszula-Ann Christine
Top-Terranova
Spódnica-Bershka
 Buty-CCC
Torebka-no name
 Kolczyki-własny projekt
Chustka-no name 

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim i pozdrawiam:)<3

2 komentarze: