niedziela, 28 sierpnia 2011

Sportowo:D

Witam wszystkich w tą ZNOWU deszczową noc:D:*

Tak tak oczywiście dawno nie padało tylko prawie całe wakacje:D
A wiatr też był świetny:D huragan Katrina w Bielsku-Białej xD 

Jak czekaliśmy na autobus to tak zawiało,usłyszałam tylko pisk jakis dziewczyn i nagle się znalazłam na przystanku haha ale to nie był wiatr:D to mój Pawełek ,wspaniałomyślny, chwycił mnie w pasie i przeniósł na przystanek zeby na mnie nie wiało tym brudem z ulicy:D Słodkie to było :D:* Kocham Cie misiu:*<3 :D

I teraz siedzę i sie nudze przy komputerze bo znowu dopadła mnie ta straszna choroba zwana lenistwem i nie chce mi sie iść umyć i iść spać:D pomyślałam że dodam szybko nowego posta bo i tak zapewne jutro nie będe miała czasu:)
Koniec! Nie będe już opowiadać Wam bzdur:D

Przygotowałam dla Was sportową stylizację z moimi nowymi spodenkami z którymi nie moge się rozstać :)

Spodenki-Cropp
Bluzka-Terranova
Bransoletki-no name
Pierścionek-Diva
Buty-Cropp
Opaska-kupiona nad morzem
kolczyki-no name






Dobrej nocy:*
Wasza Emcia:D:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz