sobota, 10 września 2011

Black and white.

Hej kochani!:*
Pokaże Wam dzisiaj stylizacje z rozpoczęcia roku szkolnego.Jedynie fajne było to że mogłam się wystroić :D Jedyne pocieszenie xd Wybaczcie, że tak późno ale nie miałam tych zdjęć :) Jestem strasznie wykończona bo wczoraj mieliśmy ten nasz 2 pokaz w klimacie i balowaliśmy do 4 rano:D Niestety mój Paweł nie mógł iść z pewnego smutnego powodu i baaardzo było nie fajnie bez niego:( ale były ze mną moje przyjaciółki i koledzy Pawła wiec impreza nawet się udała nie patrząc na jeden głupi incydent z jakimś zboczeńcem ale na ten temat nie będe sie rozpisywać;/ dostał za swoje i to najważniejsze:D 
Daje tu kilka zdjęć i super  filmik znaleziony na Zeberka.pl





Sukienka-Tally wejl
Koszula-New Yorker
Buty-no name
Torebka-Greenpoint
Rajstopy-Terranova
Bransoletka-no name
Opaska-Taboo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz