poniedziałek, 19 września 2011

Różowa sukienka Mohito

Cześć kochani:*
Pogoda nie dopisuje ale jak wchodzi się do sklepów to odrazu lepiej.Dużo kolorowych i slodkich ciuchów w stylu lat 60 :D W tą niedzielę wybieram się do dziadków na 50 lecie ślubu i chodziłyśmy z mamą za czymś eleganckim i zarazem skromnym,znalazłam różową(tak,znowu:D) sukienkę w Mohito za nie całe 170 zł.Nie jestem do niej zbyt przekonana chociaż mi się podoba ale byłam nastawiona bardziej na jakaś spódnice i sweter.
Jeszcze w tym tygodniu dodam całą stylizację z tą sukienką:) mam zamiar ubrac do niej czarny żakiet z Orsay i czarne lub te rózowe szpilki z reserved.... jeszcze się zastanowie:D
Jak dla mnie jest śliczna a Wam jak się podoba?:)


 Czekajcie na nową stylizację z tą sukienką! pozdrawiam::*

2 komentarze:

  1. nie lubię różu, ale fason ma boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest, mam też różową z identycznego materiału z kokardką, ale niestety jest za duża...

    OdpowiedzUsuń