sobota, 1 października 2011

School!

Cześć:*
Strasznie dziękuje wszystkim tym co odwiedzają mojego bloga już mam ponad 2000 odwiedzin! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy:D I dziękuję nowym obserwującym:)
Dzisiaj stylizacja do szkoły.Rzadko u mnie na blogu goszczą takie sportowe outfity ale w końcu musiałam pokazać swoją drugą sportową twarz:D xdd
Byłam dzisiaj na zakupach,ale oczywiscie tego co chciałam to nie kupiłam;/ ale nadrobię w poniedziałek i pokażę w nastepnej notce:)
I wybaczcie mi,że te zdjęcia są takie nie wyraźne ale nie wiem co się stało xd Blondynka i to jeszcze ciemna z aparatem to nic dobrego xd
Ale zdjęcia nie ważne,ważna jest stylizacja:)




 Bluza-Orsay
Spodnie-no name
Trampki-House
Bluzka-Cubus
Pasek-no name
Kolczyki i bransoletka-prezent
Torba-no name





A teraz bd zajadać się cukierkami i żelkami aaa!:D musiałam się pochwalić haha :D


Buziaki i jeszcze raz dziękuje i zapraszam innych do obserwacji!:):*

1 komentarz: